Inkomsten lopen al jaren terug van adverteerders, in de print magazines en op de websites. Net zoals in de mainstream media. Omdat High Times ook andere magazines en websites heeft overgenomen, is er nu de mogelijkheid dat de overgenomen bedrijven ook ten onder gaan mocht High Times het niet redden.

Meerdere CEO’s zijn de revue gepasseerd, maar niemand weet het tij te keren. De evenementen die ze organiseren staan inmiddels bekend bij de cannabis cultuur als corrupt en duur. Overname van Spannabis is ook geflopt. En toen kwam daar de corona crisis ook nog overheen, wat hun grootste bron van inkomsten was.

Iemand dacht, laten we cannabis winkels overnemen. Maar ook dat bleek moeilijker te zijn dan aanvankelijk gedacht door de vele verschillende eigenaren. Uiteindelijk lijkt het toch te zijn gelukt. Het zou de verliezen opgelopen door de evenementen die niet doorgaan, op moeten lossen.

Beursgang High Times Magazine?

Een idee wat al langer speelt bij High Times is een beursgang, maar ook dat laat allemaal langer op zich duren. Het laatste nieuws is dat de beursgang is gepauzeerd totdat ze hun jaarverslag hebben gepubliceerd.

Sommigen zeggen zelfs al vaarwel tegen High Times

Sommigen zeggen zelfs al vaarwel tegen High Times.

Met een minimuminvestering van $550 kan iedereen aandelen kopen van een bedrijf dat aan het veranderen is, van publicaties naar producten, en van counter culture naar corporate. Recentelijk konden potentiële investeerders meedoen aan een ZOOM meeting met de nieuwe CEO Peter Horvath.

Achter hem stond een grote kast, van binnen verlicht om een muur met dure drank te laten zien. Later zou iemand Horvath’s trackrecord benoemen en het springen van bedrijf naar bedrijf. In maart verliet hij namelijk een cannabisbedrijf genaamd Green Growth Brands, opgericht in 2018.

van publicaties naar producten, en van counter culture naar corporate

Een andere commentator vroeg of de IPO daadwerkelijk zal plaatsvinden. In 2018 kondigde High Times voor het eerst de IPO aan. Sindsdien heeft het bedrijf drie verschillende CEO’s gehad, waaronder Horvath. Deze keer zou het echt zijn.

De aanwezigen werden eraan herinnerd dat, hoewel het bedrijf ‘in het rood opereert’, meer dan 30.000 mensen zich hebben aangemeld.

Zou het dan toch een succes worden of is het een gevalletje van Murphy’s law?