- Advertentie -
Home Cannabis Cultuur Launch Black Cannabis Magazine in VS met Whoopi Goldberg op cover

Launch Black Cannabis Magazine in VS met Whoopi Goldberg op cover

De eerste gedrukte en digitale uitgave van Black Cannabis Magazine verschijnt 20 april en toont Whoopi Goldberg op de omslag.

0
Black Cannabis Magazine Whoopi Goldberg
Via Black Cannabis Magazine
- Advertentie -

Haze Ent. en entertainmentmanager Hazey Taughtme kondigde vandaag in een persbericht de lancering aan van Black Cannabis Magazine, een nieuwe mediaonderneming die verslag doet van de cultuur en bijdragen van zwarte, inheemse en gekleurde mensen in de ontluikende cannabisindustrie. De eerste gedrukte en digitale uitgave van het tijdschrift verschijnt op 20 april en toont kunstenaar en ondernemer Whoopi Goldberg op de omslag.

Whoopi Goldberg op de cover van allereerste Black Cannabis Magazine

“Het is een eer om de allereerste cover van Black Cannabis Magazine te sieren”, zei Goldberg in het persbericht.

“Het is een eer om de allereerste cover van Black Cannabis Magazine te sieren”

“Als langdurig pleitbezorger en ondernemer van cannabis steun ik graag de lancering van een nieuwe publicatie gericht op het starten van gesprekken en het behandelen van onderwerpen die mensen van kleur in de cannabisgemeenschap opleiden, vermaken en inspireren.”

Als eerste kwartaalpublicatie door en voor mensen met kleur in cannabis, zal Black Cannabis Magazine alle facetten van de cannabiscultuur, -gemeenschap en commercie onderzoeken, waaronder professionele sporten, beroemdheden, ondernemers, politiek, muziek, mode en meer.

“(…)ondersteunen en vieren van de vele bijdragen die mensen van kleur leveren om de industrie vooruit te helpen”

“De legale cannabisindustrie waar velen van ons tegenwoordig van genieten en waarvan we profiteren, is diep geworteld in de zwarte cultuur, maar tot nu toe is er geen prominente mediabron die zich richt op het ondersteunen en vieren van de vele bijdragen die mensen van kleur leveren om de industrie vooruit te helpen,” zei oprichter Hazey Taughtme in het persbericht. “Om echte sociale rechtvaardigheid in cannabis te hebben, heb je eerst een gelijk aandeel van de stem nodig. Ik heb Black Cannabis Magazine opgericht als een cultureel centrum en inhoudsmekka die je moet lezen en waarin Black excellence in cannabis wordt benadrukt.”

In de uitgave van april staat een exclusief interview met Whoopi Goldberg om haar nieuwe merk, Emma & Clyde door WHOOPFAM, aan te kondigen. Genoemd als een eerbetoon aan Goldberg’s moeder en broer, zal Emma & Clyde’s verheven en sociaal bewuste productlijn een reeks edibles, pre-rolls, toppen en accessoires voor medische en recreatieve consumenten bevatten.

Bijkomende onderwerpen in het nummer variëren van een profiel van Corvain Cooper, een man wiens levenslange gevangenisstraf voor een niet-gewelddadige beschuldiging van cannabis eerder dit jaar werd omgezet, tot een recensie van Monogram door Jay-Z; en van professionele tips voor een cross-over carrière in cannabis tot een primer op terpenen en cannabinoïden.

Said Taughtme zei in het persbericht: “Ik geloof dat legale cannabis het economische traject voor mensen van kleur kan en zal veranderen. Black Cannabis Magazine heeft een missie om licht te werpen op de positieve impact van legale cannabis op de wereldmarkt en de rol die mensen van kleur spelen om lang verouderde overtuigingen en sociale zeden rond deze plant te onderwijzen, te bepleiten en te helpen herberaden.”

- Advertentie -

Exit mobile version