- Advertentie -
Home Cannabis Aandelen HEXO start campagne voor zustermerk UP met uitsluitend > 20% THC

HEXO start campagne voor zustermerk UP met uitsluitend > 20% THC

Met trots kondigt Hexo aan dat hun zustermerk UP Cannabis gegarandeerd 20% THC of hoger test in alle gedroogde bloemenproducten.

0
HEXO UP
- Advertentie -

HEXO Corp. (NYSE:HEXO) had een opvallend persbericht gisteren. Met trots kondigden ze aan dat hun zustermerk UP Cannabis gegarandeerd 20% THC of hoger test in alle gedroogde bloemenproducten. Met een focus op feedback van consumenten, heeft HEXO een gedurfde nieuwe campagne gelanceerd om UP’s herintrede op de markt te ondersteunen en heeft het processen en systemen aangepast om verbeteringen op het gebied van kwaliteit en versheid te leveren, tegen een eerlijke prijs. Door vertrouwen en geloofwaardigheid bij consumenten op te bouwen, wil UP Canada’s Cannabis worden.

Reactie Hexo CEO Sebastien St-Louis

“Canadese cannabisgebruikers zijn duidelijk geweest met hun eisen sinds de legalisatie en tot nu toe heeft de hele industrie moeite gehad om consumenten te geven wat ze zoeken. We weten dat ze constant uitstekende kwaliteit en een hoge THC willen tegen een concurrerende prijs,” zei HEXO CEO en mede-oprichter Sebastien St-Louis in het persbericht. “We hebben geluisterd en hebben aangepaste systemen en processen om precies dat te bieden.”

UP’s vernieuwde lijn met droge bloemen zal in eerste instantie bestaan ​​uit Northern Berry, Cold Creek Kush en Ghost Train Haze. Deze cultivars zijn geselecteerd met de consument in gedachten op basis van hun hoge status binnen de Canadese cannabis cultuur. Meer gewilde cultivars zullen de komende maanden volgen.

“HEXO heeft een sterke financiële positie en streeft ernaar de verkoop op nationaal niveau te vergroten terwijl we ons marktaandeel blijven vergroten. UP stimuleert de verkoop al en maakt consumenten in heel Canada blij met de hoge THC-potentie die ze willen,” voegde CEO van Hexo St-Louis toe aan het persbericht. “Tot nu toe moesten cannabisgebruikers bloemenproducten in hun handen houden om te controleren of de sterkte aan hun verwachtingen voldeed. UP verwijdert die wrijving door elke keer 20% THC of meer te leveren, direct op het etiket.”

Eerder dit jaar stelde Hexo Corp. een nieuwe CFO aan, Trent MacDonald. En kondigde het bedrijf vijf productlijnen cannabisdranken aan in samenwerking met de grote bierproducent Molson Coors.

- Advertentie -

Exit mobile version