BuzzFeed komt met eigen cannabis productlijn ‘Goodful’ in samenwerking met NUG

Buzzfeed brengt in samenwerking met het Californische NUG een cannabis productlijn uit onder de naam 'Goodful'.

0
buzzfeed nug goodful cannabismerk wiet
Via Nug
- Advertentie -
Dutch Passion

Er zijn van die dingen die je niet ziet aankomen van te voren. Zo ook de lancering van het cannabis productlijn Goodful van nieuwswebsite BuzzFeed, bij de meeste mensen wel bekend. Het bedrijf gaat namelijk een samenwerking aan met het Californische cannabismerk NUG en ze zullen drie verschillende soorten op de markt brengen. Die drie verschillende soorten wiet bestaan uit een Sativa, een Hybride en een Indica wietje.

“(…)ontdekten dat ons publiek geïnteresseerd was in BuzzFeed die hen merkproducten voor cannabis zou brengen(…)”

“We hebben de productlijn van Goodful gelanceerd om ons publiek te helpen kleine, opzettelijke stappen te zetten om hun leven te verbeteren en te verbeteren”, zei Eric Karp tegen Forbes, senior vice-president van merklicenties en merkontwerp bij BuzzFeed.

“We ontdekten dat ons publiek geïnteresseerd was in BuzzFeed die hen merkproducten voor cannabis zou brengen, en uit de inzichten bleek dat vooral het publiek van Goodful geïnteresseerd was in merkproducten voor cannabis en aanbevelingen. Van daaruit kwamen we in contact met NUG, wat ons de mogelijkheid bood om een echte test uit te voeren en de markt te betreden,” voegde Karp eraan toe.

Buzzfeed’s GoodFul x Nug

Voor NUG was Buzzfeed de perfecte partner vertelde CEO Dr. John Oram tegen Forbes: “NUG’s overkoepelende missie is om ‘de cannabiservaring te normaliseren’. We denken aan deze missie bij alles wat we doen… Maar buiten onze winkels hebben we veel minder controle over de cannabiservaring. We zijn bijvoorbeeld beperkt in ons vermogen om te controleren hoe cannabisconsumenten online en in gedrukte media op de markt worden gebracht en worden opgeleid,” zei hij.

“(…)mogelijkheid om de online reclame voor cannabisproducten te normaliseren(…)”

“De NUG x Goodful-producten zijn van hoge kwaliteit en scherp geprijsd, en consumenten zullen absoluut genieten van hun aankoop. Naast de producten biedt deze samenwerking tussen NUG en BuzzFeed de mogelijkheid om de online reclame voor cannabisproducten te normaliseren. Via merkartikelen van Goodful zullen we experimenteren met gerichte, gelokaliseerde cannabisadvertenties die zowel discreet als stijlvol zijn en die klanten helpen om NUG-winkels en NUG x Goodful-producten te vinden”, besluit Oram.