The Greater Cannabis Company lanceert Bob Ross productlijn

The Greater Cannabis Company uit Canada lanceert een schoonheids- en cosmeticaproducten productlijn die de naam Bob Ross draagt.

0
Bob Ross The Greater Cannabis Company
- Advertentie -

Opvallend genoeg ging het vorige week meerdere keren over Bob Ross op de Nederlandse TV. Ondanks dat hij in 1995 is overleden, blijft hij mateloos populair. Reden blijkbaar voor The Greater Cannabis Company uit Canada om een schoonheids- en cosmeticaproducten lijn te lanceren die zijn naam draagt, zo maakten ze bekend in een persbericht.

Bob Ross schoonheids- en cosmeticaproducten lijn

Het bedrijf ontwikkelt en commercialiseert via haar Koltuv Ventures-partnerschap producten onder het zeer gewilde licentieprogramma van Bob Ross voor gebruik in de categorieën schoonheids- en cosmetica. De eerste cosmetische items in de Bob Ross Beauty-lijn zullen een verzameling liptinten en oogschaduws bevatten die zijn gebaseerd op werkelijke kleuren die zijn gemaakt door Bob Ross, die hij gebruikte om enkele van zijn iconische werken te maken.

De producten zullen op tijd voor de kerst van 2020 in de winkels liggen en online te koop zijn

Beginnend met zijn geliefde PBS-serie, “The Joy of Painting”, werd Bob Ross een cultureel icoon dat door generaties fans werd gevierd. Zijn kalme houding en ondersteunende toon brachten de letterlijke vreugde van schilderen bij liefhebbers over de hele wereld. Onlangs is dit iconische merk nieuw leven ingeblazen door een nieuwe generatie consumenten die op zoek is naar authentieke en opbeurende positiviteit en rust. Nu met een sterk heimwee naar de show en nieuwe fans door middel van streaming, ging hij van een bescheiden creatieve artiest naar een popcultuuricoon.

De producten zullen op tijd voor de kerst van 2020 in de winkels liggen en online te koop zijn. De schoonheids- en cosmeticaproducten van Bob Ross zullen in eerste instantie worden verkocht via geselecteerde Party City-winkels in de VS, evenals via andere zorgvuldig geselecteerde fysieke retailers. De producten zullen voornamelijk worden verkocht via e-tailers en worden aangestuurd door campagnes op sociale media om zich te richten op de groeiende fanbase, die momenteel 1,5 miljoen fans op Facebook heeft. We nemen maar aan dat het om CBD houdende producten gaat, maar dat noemen ze niet specifiek in het persbericht.

- Advertentie -
Cannabis Industrie Awards
- Advertentie -