Rolling Stone magazine komt met eigen wiet lijn in samenwerking met Curaleaf

Weer een groot mainstream brand die de cannabisindustrie betreedt met een eigen merk.

0
Rolling Stone magazine cannabis wiet curaleaf
Foto via Curaleaf
- Advertentie -
Dutch Passion

Deze week maakte Curaleaf bekend in een persbericht dat het een samenwerking met Rolling Stone Magazine is aangegaan. Dat doen ze door middel van hun merk ‘Select’.

Rolling Stone gaat samenwerking aan met Curaleaf

‘De samenwerking op lange termijn maakt gebruik van Select’s middelen en ervaring bij het creëren van progressieve, toonaangevende cannabisproducten naast Rolling Stone magazine, wiens DNA leeft op de kruising van het verleden, het heden en de toekomst van de muziek’, zoals de Amerikanen dat altijd mooi op kunnen schrijven.

De lijn omvat een bes achtige “Overdrive” Sativa, complexe en volle “Reverb” Indica en een fruitige en kalmerende “Phaser” Hybrid

De nieuwe lijn van co-branded Rolling Stone by Select-producten zal om te beginnen twee verschillende soorten producten bevatten, waaronder Select’s allereerste voorgedraaide joint, evenals “The Cliq”, Select’s nieuwste gepatenteerde pod-systeem om te verdampen. Beide formaten zullen drie soorten en smaakprofielen bevatten die met de hand zijn geselecteerd door Rolling Stone om enkele van de meest bekende en genrebepalende artiesten en geluiden in de muziekgeschiedenis te vieren. De lijn omvat een bes achtige “Overdrive” Sativa, complexe en volle “Reverb” Indica en een fruitige en kalmerende “Phaser” Hybrid.

Reactie Curaleaf en Rolling Stone Magazine

“Een deel van mijn werk bij Curaleaf is het bouwen van merken waar mensen van houden. Select is een merk dat is gebouwd rond het meedogenloze streven naar vooruitgang en dat er alles aan doet om de best mogelijke ervaring voor onze consument te creëren. Dit is een synergie die we graag delen met Rolling Stone. Ze staan ​​bekend als een van de meest authentieke en kritische stemmen in de moderne journalistiek, en als onderdeel daarvan hebben ze de afgelopen 50 jaar cannabis in hun berichtgeving opgenomen – iets wat veel andere publicaties nog maar net beginnen te doen. We zijn vereerd en enthousiast dat het Rolling Stone-team gelooft in onze visie, onze producten en onze mensen om de hoogste kwaliteit cannabisproducten en ervaringen in de industrie te creëren en te leveren”, aldus Joe Bayern, CEO van Curaleaf, in het persbericht.

“Muziek en cannabis gaan hand in hand”

“Muziek en cannabis gaan hand in hand”, zegt Rolling Stone President en Chief Operating Officer Gus Wenner in het persbericht. Rolling Stone heeft een erfenis van het vieren van deze connectie en een lange geschiedenis van berichtgeving over de strijd om cannabis te legaliseren. “We zijn verheugd dat we in Curaleaf een perfecte partner hebben gevonden die ons de mogelijkheid geeft om een ​​product te ontwerpen dat de luisterervaring naar muziek naar een hoger niveau tilt en de diepe verbinding tussen de twee viert.”