High Tide eerste niet-franchise met 100 cannabiswinkels in Canada

High Tide (NASDAQ:HITI) is het eerste bedrijf met 100 cannabiswinkels in Canada die niet allemaal een franchise zijn.

0
high tide cannabis winkels canada
Via High Tide
- Advertentie -

Het Canadese High Tide (NASDAQ:HITI), dat ook actief is in Nederland na de overname van Grasscity, maakte vorige week bekend in een persbericht dat het bedrijf de eerste is met 100 cannabiswinkels in Canada die niet allemaal een franchise zijn.

Om de mijlpaal van 100 winkels te markeren, verbindt High Tide zich ertoe haar langdurige samenwerking met World Vision uit te breiden, dat aanzienlijk is gegroeid van de eerste sponsoring van drie kinderen in 2006 tot meer dan 200 sponsoring in 2021. In de toekomst zal High Tide een extra twee kinderen via World Vision voor elke nieuwe Canadese winkel die wordt geopend.

Reactie Raj Grover, president en Chief Executive Officer van High Tide

“De eerste niet-franchise Canadese cannabisretailer zijn die de mijlpaal van 100 winkels bereikt, is een trots moment voor ons bedrijf. Deze belangrijke prestatie is een direct resultaat van de onvermoeibare inspanningen van onze retail- en ondersteuningsteams. en het behalen van doelen. Ik heb al geruime tijd gezegd dat we vastbesloten waren om eind september de mijlpaal van 30 winkels in Ontario te bereiken. We hebben dat doel nu bereikt, ondanks aanhoudende pandemiegerelateerde uitdagingen die het proces van het veiligstellen van gebouwen hebben vertraagd. Ondanks deze uitdagingen breiden we onze voetafdruk in Ontario snel uit en blijven we enthousiast over ons traject om het nieuwe 75-winkelplafond te bereiken. Hoewel we twee belangrijke mijlpalen hebben bereikt, hebben we tegelijkertijd ook een uitgebreide e-commerce gebouwd portfolio gericht op de Amerikaanse markt die een aanvulling vormt op onze bestaande bedrijfsonderdelen. Naarmate High Tide vooruitgaat, zijn we van plan dit groeitempo voort te zetten voor de rest van 2021 en gedurende 2022, met als doel uiteindelijk meer dan 200 winkellocaties in heel Canada te overschrijden. Ons doel is om onze leidende positie met betrekking tot het Canadese marktaandeel te verstevigen, wat ons zal voorbereiden op succes op lange termijn door de verkoop in dezelfde winkel te verbeteren en de cross-selling van onze interne merken en producten in al onze platforms”, zei Raj Grover, President en Chief Executive Officer van High Tide, in het persbericht.

“Ik heb ook lang geloofd dat maatschappelijk verantwoord ondernemen centraal moet staan ​​in de bedrijfsvoering van High Tide(…)”

“Ik heb ook lang geloofd dat maatschappelijk verantwoord ondernemen centraal moet staan ​​in de bedrijfsvoering van High Tide. Daarom heb ik vele jaren geleden onze steun aan World Vision tot een prioriteit gemaakt. Ik ben blij met hoeveel het in de loop van de tijd is gegroeid en kijk ernaar uit om de belofte van vandaag na te komen om het verder uit te breiden terwijl we blijven groeien. Het beste moet nog komen voor High Tide, en ik kijk ernaar uit om de komende weken meerdere aanvullende positieve ontwikkelingen te delen. Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om onze klanten, aandeelhouders en teamleden te bedanken die ons tijdens deze reis hebben gesteund”, voegde de heer Grover eraan toe.

- Advertentie -
Cannabis Industrie Awards
- Advertentie -