Canopy Growth lanceert CBD-drankmerk Quatreau in de VS

Nieuw met CBD infused bruisend water levert natuurlijke smaken zonder suiker en slechts 25 calorieën volgens Canopy Growth.

0
Canopy Growth CBD dranken VS

Canopy Growth Corporation (NYSE:CGC) maakte deze week bekend in een persbericht dat het de Amerikaanse CBD-dranken markt is toegetreden met de lancering van Quatreau, een premium kant-en-klaar bruiswater met CBD. De lancering in de Verenigde Staten volgt op de succesvolle introductie in 2020 van Canopy Growth’s CBD-geïnfuseerde dranken in Canada, waar Quatreau nu de best verkopende kant-en-klare CBD-drank is.

Canopy Growth stapt in de CBD-dranken markt in de VS

Quatreau bruisend water bevat 20 mg premium, in de VS gekweekte CBD op hennepbasis en een van de vier verfrissende smaken. Met een adviesprijs van $ 3,99 per blik van 12 ounce is Quatreau een functionele suikervrije drank die een natuurlijk, caloriearm drankalternatief levert voor een toegankelijke prijs.

De producten die bij de lancering beschikbaar zijn, zijn onder meer:

  • Quatreau CBD-geïnfuseerd bruisend water in komkommer + munt
  • Quatreau CBD-geïnfuseerd bruisend water in passievrucht + guave
  • Quatreau CBD-geïnfuseerd bruisend water in gember + limoen
  • Quatreau CBD-geïnfuseerd bruisend water in bosbes + acai

“We hebben onze drankenstrategie bewezen in Canada, waar we momenteel marktaandeelleider zijn in kant-en-klare dranken met CBD-infusie,” zei Canopy Growth President en Chief Product Officer Rade Kovacevic in het persbericht. “Dranken stimuleren de groei in de CBD-categorie en we denken dat dit product zal aanslaan bij Amerikaanse consumenten die op zoek zijn naar een natuurlijk gearomatiseerde optie zonder suiker. ”

“We hebben onze drankenstrategie bewezen in Canada, waar we momenteel marktaandeelleider zijn in kant-en-klare dranken met CBD-infusie”

De lancering van Quatreau in Amerika valt samen met een astrologische gebeurtenis die bekend staat als het Aquariustijdperk – de waterdrager van de dierenriem, die ons aan de vooravond van een gloednieuw tijdperk brengt. Om deze toevallige gebeurtenis te vieren, werkt Quatreau samen met de iconische astroloog Susan Miller van Astrology Zone aan een digitale en sociale campagne.

“Astrologie heeft een grote comeback gemaakt in de popcultuur nu mensen zich tot de sterren wenden voor begeleiding tijdens wat voor velen een verontrustende, onzekere en stressvolle tijd was”, aldus Tara Rozalowsky, vice-president van Canopy Growth van Beverages in het persbericht. “Met deze campagne benadrukken we de rol die functionele ingrediënten zoals CBD kunnen spelen bij het helpen van mensen om hun stress te beheersen, momenten van rust te vinden en prioriteit te geven aan welzijn tijdens deze eenmalige overgangsperiode.”