Canopy Growth geeft zijn Tweed merk een rebranding

Canopy Growth geeft Tweed nieuw leven door de lancering van nieuwe producten, formats en een opfrissing van de look and feel van het merk.

0
Canopy Growth
- Advertentie -

Canopy Growth (NASDAQ:CGC) liet vorige week weten in een persbericht dat het zijn merk Tweed nieuw leven inblaast. Dat doen ze door de lancering van nieuwe producten, formats en een opfrissing van de look and feel van het merk.

Canopy Growth geeft Tweed een nieuwe boost

“Sinds we Tweed voor het eerst introduceerden bij Canadezen in 2014, wordt het erkend als een iconisch symbool van de Canadese cannabislegalisatie, waardoor het de grootste naamsbekendheid onder Canadese cannabisconsumenten vergaard. Het merk is trots om een ​​nieuwe look en feel en een gerevitaliseerd product te leveren line-up met nieuwe productformaten”, zegt Kelly Olsen in het persbericht, Vice President, Global Flower Business. “Met de lancering van ‘Whatever Feels Good’ zetten we ons in om onze positie te behouden als een benaderbaar merk dat Canadezen verrukt met onze innovatieve nieuwe producten om vreugde te brengen in alledaagse momenten.”

Tweed heeft de toppenreeks van het merk getransformeerd met de introductie van soorten met een hoger THC-gehalte en verbeterde kweektechnieken, waaronder het ophangen van alle bloemen om een ​​hogere kwaliteit toppen met meer moisture te krijgen. De onlangs gelanceerde Tweed-toppen zijn nu verkrijgbaar in een nieuwe verpakking die een drietal voordelen biedt, waaronder: een hitteverzegelde zak om de versheid te behouden; 90 procent minder materiaal in gewicht dan de originele blikken verpakking; en nieuwe kleurprofielen per soort, waardoor het voor consumenten gemakkelijker wordt om te vinden wat ze zoeken.

De merkevolutie van Tweed omvat de introductie van drie nieuwe bloemsoorten:

  • Chemdawg, een gepatenteerde sativa-soort afgeleid van een reeks unieke fenotypes van Thaise en Nepalese oorsprong, bekend om zijn uitgesproken, dieselachtige aroma;
  • Donuts in poedervorm, een unieke indica-soort afgeleid van dessertsoorten Jet Fuel Gelato en Orange Cookies, met oranje tinten en dichte trichoomdekking;
  • GG#4, een geliefde hybride soort gekruist uit drie legendarische genetica die bekend staat om zijn aardse, houtachtige en citrusachtige tonen.

Deze soorten voegen zich bij Tweed’s huidige selectie ‘gewilde’ variëteiten – Green Cush, Hindu Kush en Skunk Haze – en zijn verkrijgbaar in een reeks productformaten, waaronder 3,5 gram en 28 gram hele toppen, en in Tweed Quickies, 0,35 gram pre-roll joints in pakjes van tien.

Ook introduceert Tweed de XPRESS gummy, het allereerste 2mg THC-geïnfuseerde gummy aanbod van het merk. Verkrijgbaar in Berry Citrus Blast en Tropical Rush, Tweed XPRESS gummies bevatten 5 gummies per verpakking.

De toevoeging van het nieuwe Tweed Sparkling Water biedt consumenten een citrus-vooruit, 2,5 mg THC-geïnfuseerd kant-en-klaar product dat verkrijgbaar is in de smaken grapefruit, citroen en limoen. Dit bouwt voort op de bestaande reeks van meerdere doseringsniveaus voor verschillende consumenten en gelegenheden – met 2 mg THC, 2,5 mg THC en 5 mg THC Iced Teas en Soda kant-en-klare formaten.