Een samenwerking van licensed producer Hexo Corp (NYSE:HEXO) en bierproducent Molsen Coors (NYSE:TAP), Truss Beverage Co., introduceerde gisteren vijf nieuwe productlijnen aan cannabisdranken. Dat maakten ze bekend in een persbericht.

Hexo Corp x Molsen Coors = Truss Beverage Co.

Als het gaat om het consumeren van cannabis, beginnen Canadezen het roken in te ruilen voor drinken. Volgens een nieuwe studie van Truss Beverage Co. noemt 71% van de Canadezen van legale leeftijd roken als de belangrijkste belemmering voor het consumeren van cannabis, en 74% zegt dat de geur van cannabis op hun kleding een probleem is.

Canadezen beginnen het roken in te ruilen voor drinken

Aangezien de cannabisindustrie zich in Canada blijft ontwikkelen, is de introductie van cannabisdranken een welkome optie.

Gisteren kondigde Truss Beverage Co. een van de breedste portfolio’s van cannabisdranken op de Canadese markt te introduceren met vijf nieuwe merken.

Vijf nieuwe cannabisdranken productlijnen

Gesteund door 150 jaar drankervaring, zet Truss Beverage Co. zich in om een ​​reeks cannabisdranken te ontwikkelen die zich richten op geweldige smaak, consistentie en keuze voor consumenten van de wettelijke leeftijd.

Gesteund door 150 jaar drankervaring

De CBD– en THC-producten zitten naar eigen zeggen vol met natuurlijke smaken die Canadezen een unieke cannabiservaring bieden:

  • Little Victory: Levendige, natuurlijk gearomatiseerde mousserende dranken om te toosten op de kleine overwinningen van het leven.
  • House of Terpenes: Een reeks sprankelende tonics met botanisch geproduceerde terpenen die de smaken van cannabis vieren.
  • Mollo: knapperig met een gemakkelijke drinksmaak.
  • Veryvell: een complete reeks producten om uw zelfzorgtraject te ondersteunen.
  • XMG: Gedurfde en intensieve gearomatiseerde dranken.
    Het portfolio van Truss Beverage Co. is ontwikkeld met input van de consument in elke ontwikkelingsfase.
Hexo Corp Truss Beverage Molsen Coors Canada cannabisdranken cannabis drank
De verpakkingen met etikettering.

Reactie CEO Scott Cooper van Truss Beverage Co.

“We zijn verheugd om Canadezen kennis te laten maken met nieuwe drankopties en leidend te zijn in de categorie van cannabisdranken met onze verscheidenheid aan producten”, aldus Scott Cooper, President en CEO van Truss Beverage Co. “Deze goed afgeronde portfolio is ontworpen om volwassen Canadezen producten die heerlijk smaken en de consistente ervaring bieden die ze nodig hebben om verantwoord van te genieten.”

De line-up van Truss Beverage signaleert een nieuwe manier om van cannabis te genieten waar Canadezen op hebben gewacht

De line-up van Truss Beverage signaleert een nieuwe manier om van cannabis te genieten waar Canadezen op hebben gewacht. Gegevens uit studies van Truss Beverage Co. van Canadezen van wettelijke leeftijd laten zien:

  • 43% van degenen die een drankje probeerden, deed dit omdat het betekende dat ze nog steeds cannabis konden consumeren zonder het te roken
  • Een groeiend aantal cannabisgebruikers (46% van de lichte gebruikers) kiest cannabis in verschillende formaten als een manier om plezier te hebben met vrienden.
  • Een van de belangrijkste belemmeringen voor het genieten van cannabis in een sociale omgeving is echter de geur van het roken, aangezien 74% de aanhoudende geur van wiet niet lekker vindt.
  • 76% gebruikt geen cannabis omdat ze niet vinden dat traditionele methoden voldoende controle bieden

“Bij Truss hebben we onze merken opgebouwd door naar consumenten te luisteren, dus het was belangrijk voor ons om rechtstreeks van Canadezen te horen wat ze zoeken op basis van hun cannabisconsumptie-ervaring”, aldus Lori Hatcher, hoofd Marketing, Truss Beverage Co. “Deze gegevens laten zien hoe klaar Canadezen zijn voor een nieuwe cannabiservaring die beter past bij hun voorkeuren en levensstijl. Eerlijk gezegd laat het zien hoe baanbrekende cannabisdranken voor consumenten kunnen zijn.”

“Deze gegevens laten zien hoe klaar Canadezen zijn voor een nieuwe cannabiservaring”

Met trots gemaakt in Belleville, Ontario, is elk Truss Beverage-product gemaakt om een ​​consistente en plezierige ervaring voor de consument te garanderen. Alle CBD– en THC-dranken in de portfolio bieden een gecontroleerde dosering, en veel hebben een lage tot gemiddelde dosis THC (2,5 mg – 5 mg), om verantwoord te drinken. Voor Canadezen die zich beginnen af ​​te vragen over cannabisdranken, adviseert Truss Beverage Co. om met een kleine hoeveelheid te beginnen en zo nodig aan te passen, aangezien de relatie van iedereen met cannabis persoonlijk voor hen is.

Over Truss Beverage Co.

Truss Beverage Co. vloeit voort uit een samenwerking tussen Molson Coors Canada en HEXO Corp., een erkende producent van cannabisproducten in Canada; opgericht om innovatie te leiden in de ontwikkeling van niet-alcoholische cannabisdranken voor de Canadese markt. Geproduceerd door Truss / HEXO Cannabis Infused Beverages, een divisie van HEXO, zal het Truss-portfolio een reeks producten bevatten voor Canadese consumenten van de wettelijke leeftijd, die een verscheidenheid aan smaakervaringen bieden voor meerdere drankgelegenheden.

Eerder berichtten we overigens dat cannabisdranken in de VS nog niet populair zijn en bewustwording nodig is. Recentlijk maakte Hexo Corp. (NYSE:HEXO) daarnaast bekend dat het de verkoop van $ 26 miljoen aan aandelen had voltooid.